hatiku terguris

Assalamualaikum
Hai kawan2.
Hai semua..
okeyy episod entry kali ni
berkenaan dengan perasaan
okey dalam khidupan nie mcm dugaan kita akan tempuh
termasuk dugaan dalam bercinta.
aku tak tahu..
kenape semua nie terjadi..
bermula dari cemburu bertukar menjadi dendam lalu kepada benci
okeyy..aku mengaku dlu aku pena buat silap mcm nie..
tapi kenape perlu balas dendam dkat aku..
aku pun dah mintak maaf kan?
aku tahu kau nk aku rase mcm mane kau rase..
tapi perlu kew?
ape faedahnye?
ape untungnye?


act. dalam dunia nie aku paling benci org yg berdendam
aku dah cube yang terbaik buat kau..
kau tak suke aku mrah.
jadi aku tgur dengan lmbut..
tapi kau fikir aku marah jgx..
entah la mcm nie lagi aku nk kasi yg terbaik dkat kau
mmg aku tak sehebat ex & kwn2 laki kau yg lain..
tapi aku un ade prasaan.
aku tahu kau dah mintak maaf dgn aku
tapi aku perlu mase untuk lupekan semua nie
mungkin saat nie kau tgh tidor nyenyak
tapi aku nk kau tahu
aku sayang kau
tapi hati aku still benci kau
benci dgn sikap kau
aku mintak maaf sbb aku ta boleh jadi terbaik buat kau
tapi aku telah cube sedaya upaya  untk yg terbaik dalam hidup kau
aku mintak maaf
Nur Amalina bt Bakri


Thank You