"AWEK BARU"

Assalamualaikum
Hey rakan blogger..
okeeyy..
tajuk post kali nie agak gempak skit
awek baru?
paan ade awek baru?
sape?budak mane?
kenapa ade awek baru?
amek kau..
ni awek baru aku..
hahaha

Galaxy Tab 7.7
 Alhamdulillah
akhir dapat jgx hajat paan nk pakai tablet nie..
ingat tak post paan dlu..


paan ade ckp hasrat paan nk memiliki tab nie
akhir tercapai..
syukur banyak2.
setelah campur duet keje dgn hadiah spm
cukup la untuk dapat sebijik nie..
wewweet~~
first of all
paan nk wish thank you kepada dua orang kapel nie

coz dah tolang paan capaikan hasrat paan
sayang mak & abah..
flying kiss skit..
muah~muah~muah
tapi paan sedih jgx coz xdpat capai hasrat dyeorang
dalam spm dlu..
hmm
im sorry mak & abah
saya dh cube yg terbaik..
tapi saya gagal.. :'(

 then paan nk ucapkan 
thank you kepada pujaan hati aku
sebab sudi teman akubeli tab nie same2..
dua jam dye berdiri kat kedai tuh..
kesian dye..
thnks syg sbb sebab 
sudi spend mase dgn b keyh.
muke kiteorang mcm adik beradikkan?
saya suke gambar nie~~
Thank You