27.2.2012 - 31.3.2012

Assalamualaikum
Hey Korang
Blog update lagi
kali  ni tentang pengalaman
aku bekerja dekat


PASARAYA HONG LEONG SELAMA

okeyy banyak pengalaman aku dpat kat sane
baik,buruk and serabai semua ade.
skrang baru tahu..
betapa susahnya mak bapak kite cari duet kerja..
mase first keje tuh.
aku rase nak nages kot..
maklum la keje kuli jew sebagai
STOREBOY
tak pernah angkat brang2 berat cm gitu.
angkat barang ta pew la..
ni nk bawak barang tu kat tingkt dua..
perghh..
ketaq lutut cek..
hahaha.
paling best dpat jumpe kawan2 baru

Abg JOE,Abi,Kak Ema,Kak Tira,Kak Fatin,Kak Alya,Kak Sue
Kak Yanie,Kak Ayu,Kak Devi,Kak Denesh,Aznie 

Kak Yanie n Kak Tira
Dari kiri Abg Joe,Kak Devi,Saya and kak ema


gambar baju atas ni adalah hadiah dari Abi
haha..
tapi yang paling tak bole lupe
bile Kak Abi cakap aku nie
sorang yg romantik..
hahaha..
sengal jew..
itu sahaja

Thank You