"Selamat Malam Cinta"

Assalamualaikum
hey korang
salam satu blogger
so hari ni post aku agak
 sedih + bengang skit
coz aku ta pena terase macam ni
yea2 dalam soal ni
kau nur amalina memang ta salah
aku tahu tapi dgn sikap mamat tuh
aku memang bengang gile kod
setakat kau nk chat dgn awek aku
xde hal la aku tak kesah
tapi asal nak kutuk aku
ape kau dah ckup baik kew?
ape kau da ckup sempurna?
ta kesah la weyh
bende da lepas
kalau aku marah pun tade gunenye
so hari ni agak bosan bagi aku


jadi aku buat satu lagu cover
untuk nur amalina binti bakri
coz aku tak nak
dye sedih pasal aku
aku tak nak dye risau pasal aku
coz i love you so much
and i want to be the perfect one for you syg

Selamat Malam Cinta by EncikMimpi
Cover by Paan

video
Pastikan Korang OFF Background Music 
Dekat Sidebar Dulu Okey !!

Thank You