"Happy New Year"

Assalamualaikum
hey korang
okey :))
kejap jew rase masuk tahun 2012
kan? kan? kan?
tgk dekat wall geng2 facebook pun
semua dah update
"HAPPY NEW YEAR"
aku jew slow skit
ngek jew~~

xde la.sebenarnya
aku baru balik dari makan malam
makan besar punya same dengan
mak cik2,pakcik2 dan kezen2
haha
big family kate kan
kiteorang makan dekat mane entah
taman rabena ape kebenda 
tapi yang pasti tepi pantai
syiiook beb
peqak gitu xp
and then lepas rase perut semua 
dah muncit2
so pegi la tengok bunge api
ramai giler kod~~
tapi bunge api tahun nie ta gempak
kejap jew siot~~

Apit , Diana & Anis
Bro Aiman & Apit
Sembang sakan depa nie~~
YB-YB sedang bermesyuarat
Diana & Anis
Kezen-kezen
Act. nk tayang yg kat tangan tuh. HAHA
okey~saya bersama bdk2 comel

okey2 kejap
ade lagi
jadi ape erk azam aku untuk tahun 2012
tahun baru nie
okey :)
azam aku

> Nak Dapat Result Yang Cemerlang & Sambung Belajar Sampai Ijazah <
> Nak keje sementara tnggu result nak dapatkan galaxy tab atau ipad2 <
> nak enjoy my time with my family <
> mempertingkat keimanan kepada Allah <
> nak setia pada nur amalina binti bakri <
> nak amek kelas spoken english coz aku bodo skit kalau nk speaking2 nie <
> lastly nak berjaya dalam hidup dismping keluarga dan kawan <

okey itu jew kod post aku
sempena tahun baru nie
so harap korang pun enjoy dengan kehidupan korang
dalam tahun baru nie k.

thank you