12 HATI MENJADI SATU

Assalamualaikum.
Hey Dude..
okey kali ni first time 
aku update blog dekat asrama..
selama ni dekat rumah jew pun.
maklumlah hari cuti..so rilex ar sikit..
okeyy
Entry kali ni tentang 
12 hati menjadi satu
ape tu?
haha..
xde la act its all about
aku dengan kawan2 baru
dekat kolej matrikulasi kedah ni.
jadi semalam kiteorang baru jew sambut
birthday untuk geng2 yang lahir dalam bulan julai.
so kiteorang decide nk beli kek..
then buat makan-makan sikit..
before that..
happy birthday to
Mina l Azlina l Wan Ain Nabilah l I'syatin Munirah l Paan
hahahah

We love chocolate cake. =)
birtday boy and girls
lepas jew makan-makan..
kiteorang create game sikit..
so aku yang jadi creator dye..
seronokkan korang kene buli dengan aku..
hohohohohoho..
kene celek kek kt muke..
kene berlakon..
kene menyanyi..
kene macam-macam lah.
selamat aku jadi creator..
xde la kene..
hohohohohoho..
gelak jahat lagi..
so ini gambar-gambar yang kiteorang amek.

Smile =)
paan, mina and fazira
We are S3K2T1(A)
Like a Boss  xP
Awesome right??




LEFT - UP -RIGHT


 It all About me..
That all
Thank You..